У понеділок, 23 березня 2015 року відбувся відкритий урок з предмету «Допуски і технічні вимірювання» в групі 1С 14 (викладач спецдисциплін Лазорка І.В.)).
Тема уроку: Посадки в системі отвору і вала.
Навчальна мета уроку:
- вивчити схеми утворення посадок в системі отвору і вала;
- навчити учнів визначати вид посадки за її умовним позначенням;
- набути навички у виконанні розрахунків зазорів і натягів.
Розвивальна мета уроку: розвивати самостійні пізнавальні навички мислення учнів і сприяти виробленню умінь та навичок в розв’язанні задач.
Виховна мета уроку: встановлення зв’язків одержаних знань з практикою.
Методична мета викладача: удосконалення роботи з комплексного використання наочних та технічних засобів навчання.
Методи: словесні (евристична бесіда, технічний диктант і пояснення – презентація); наочний (різальний і вимірювальний інструмент для обробки і контролю валів та отворів); практичні (усні і письмові вправи); метод повторення; методи, спрямовані на розвиток критичного мислення (аналіз, висновки); метод стимулювання інтересу до навчання.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Міжпредметні зв’язки: технологія верстатних робіт (теми: "Способи обробки зовнішніх циліндричних поверхонь", "Способи обробки плоских поверхонь, пазів і уступів", "Способи обробки отворів"), технічне креслення (тема "Позначення посадок на складальних кресленнях"), математика.
Комплексно-методичне забезпечення уроку:
- комп’ютер і комп’ютерний проектор;
- презентація уроку з підтримкою програми Microsoft Office Power Point 2010;
- стенд "Розташування полів допусків валів і отворів";
- таблиці граничних відхилень валів і отворів за ДСТУ 2500-94 – 30 шт.;
- зразки різальних та вимірювальних інструментів для обробки і контролю валів та отворів;
- роздатковий матеріал робочого зошиту з предмету – 30 варіантів.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Мета етапу: підготувати учнів до роботи на уроці, створення сприятливого психологічного клімату на уроці.
IІ. Повідомлення теми і мети уроку
ІІІ. Повторення попереднього матеріалу (технічний диктант).
IV. Актуалізація знань і мотивація навчальної діяльності учнів
V. Вивчення нового матеріалу
VІ. Закріплення вивченого матеріалу
VІІ. Підсумок уроку
VІІІ. Домашнє завдання |