Меню сайту
Дані авторизації
Вітаємо Вас, Гість

Зарєструватися

Увійти


IP-адреса:
54.85.162.213

Інтернет браузер:
, ver.:
Пошук по сайту
3D пошук за тегами
RSS
Календар
Сьогодні Неділя,
16.06.2019, 04:28
«  Квітень/Апрель 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Поділитися у:
Погода
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2019 » Квітень/Апрель » 12 » Підсумки літературного конкурсу
16:21
Підсумки літературного конкурсу
  12-го квітня підведено підсумки конкурсу, організованого за ініціативи Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області та за сприяння Управління освіти і науки облдержадміністрації. До участі були запрошені 5220 учнів одинадцятих класів 496 закладів загальної середньої освіти області та близько 4 тис. випускників 15 закладів професійно-технічної  освіти   регіону.
  Протягом березня-квітня 2019 року у закладах освіти були проведені виховні години з питань легалізації заробітної плати та написані літературні твори.
Конкурс проводився у два етапи: І – районний (міський, ОТГ; у закладах освіти обласного підпорядкування та професійної (професійно-технічної) освіти – березень 2019 року, II – обласний – квітень 2019 року.
  Фахівцями управління освіти і науки Чернігівської ОДА,Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського була проведена велика робота з відбору трьох кращих учасників конкурсу.

 

  За підсумками другого туру конкурсу, почесне друге місце зайняв Кирило Лохмачов – учень ДПТНЗ «Чернігівське вище професійне училище» (керівник – Вікторія Наровлянська). Трете місце – у Валерії Лисечко, учениці 11-го класу Ніжинської гімназії №3 (керівник – Віра Федюрко). Всі переможці отримали разом з почесними грамотами гарні Bluetooth-колонки, а вчителі – грошові призи.
 
Переглядів: 26 | Додав: vpu | Теги: конкурс | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]