Меню сайту
Дані авторизації
Вітаємо Вас, Гість

Зарєструватися

Увійти


IP-адреса:
34.226.234.20

Інтернет браузер:
, ver.:
Пошук по сайту
3D пошук за тегами
RSS
Календар
Сьогодні Понеділок,
23.09.2019, 15:01
«  Січень/Январь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Поділитися у:
Погода
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2019 » Січень/Январь » 10 » Педагогічні читання
14:27
Педагогічні читання
  Однією з найважливіших колективних форм методичної роботи в навчальному закладі є педагогічні читання, які традиційно відбуваються у січні, під час тижня передових педагогічних технологій. Протягом зимових канікул викладачі та майстри виробничого навчання беруть участь у методичній виставці на базі педагогічного кабінету, де презентують свої напрацювання з визначеної теми. Окрім цього, кожна методична комісія представляє свої матеріали на педагогічні читання. Так, цього року методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання слюсарної справи та автослюсарів ознайомила колег зі своїми доробками з питання “Науково-методична та професійна майстерність педагога як чинник підвищення результативності навчально-виховного процесу” (Стрілець Ю.О., Сапон В.І.).
 

  Голова методичної комісії верстатників широкого профілю Лазорка І.В. зупинився на питанні оцінювання знань учнів, запропонувавши різні методи, починаючи від виконання тестових завдань до аналізу й оцінки виробничих ситуацій. Особливої уваги заслуговує робота викладача над змістовністю і постійним удосконаленням робочих зошитів з професії, а також використанням під час оцінювання учнів відео фрагментів, яких у відеотеці педагога налічується близько трьохсот.
  «Методи підвищення мотивації та професійної мобільності педагога як основної складової самореалізації в професії» - тема, яку всебічно намагалася донести слухачам голова методичної комісії природничих дисциплін Дядюн О.Д.

 

  Методичну комісію гуманітарних та суспільних дисциплін представляли викладачі Голобурда І.М. та Симанчук Н.А., які поділилися досвідом організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вдосконалення навчальних умінь та викладач Литвиненко О.А. з інформацією про таку форму роботи, як ейдос-конспект як один із способів стимуляції учнів до засвоєння навчального матеріалу.
 

  Усі напрацювання, представлені педагогами училища, підпорядковані загально училищній методичній проблемі «Удосконалення уроку як засіб творчого розвитку викладача та учня» і будуть надруковані в методичних бюлетенях методкомісій і розміщені для ознайомлення в педагогічному кабінеті.


 
Переглядів: 66 | Додав: vpu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]