28-го вересня 2018 року виповнюється 100 років від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського, українського педагога, журналіста, публіциста, члена - кореспондента Академії педагогічних наук СРСР, все життя якого було пов’язане з дітьми. Відомий на весь світ педагог, В.О. Сухомлинський написав 48 монографій, 600 статей, більше 1500 оповідань і казок для дітей, присв’яченних проблемі виховання і навчання молоді, педагогізації батьків, методиці викладання мови і літератури в середній школі. Займався Василь Олександрович також питанням гармонізації сімейного виховання учнів.
З метою належного відзначення цього знаменного ювілею у вересні 2018 року у ДПТНЗ ЧВПУ проведено такі заходи:
• Викладач української мови та літератури Литвиненко О.А. в групі ІІ курсу 1С17 провела диктант на тему: «Життя і творчість педагога, журналіста Василя Сухомлинського»;
• Класний керівник групи ІІІ курсу 1А 16 Симанчук Н.А. підготувала і провела виховну годину з елементами презентацій: «Людина народжується, щоб залишити по собі слід»;
• В групі 1СТ 18 ( І курс) учні разом з класним керівником Наровлянською В.С. читали та обговорювали оповідання та притчи з праць В.Сухомлинського
• В групі 1СТ 17 класний керівник Тимошенко С. В. поспілкувалася з учнями на тему: «Все починається з добра» за сторінками творів В.Сухомлинського;
• Стрілець Ю.О., класний керівник групи 1С17, провела із своїми учнями годину спілкування на тему: «Тільки тоді ти станеш людиною, коли навчишся бачити людину» на прикладі життя і творчості відомого педагога-новатора;
• Бібліотекар Заровна К.М. провела з учасниками клубу «Феміда» усний журнал «Василь Сухомлинський великий добротворець».
• Класний керівник в групі1А17 Дядюн О.Д. провела відео-урок до ювілею В.Сухомлинського «Серце віддане дітям». Після перегляду фільму відбулося обговорення в якому прослідковується запровадження ідей великого педагога у реформу сучасної школи.
Всі заходи пройшли емоційно. Насичено, учні були не лише слухачами, а й активними учасниками бесід та виховних годин. Адже для В.О. Сухомлинського найвищою цінністю була особистість дитини.
|